کد خبر: 187453722
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » بیش از ۲۰۰ اثر به سومین جشنواره تولید کتاب رضوی ارسال شد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۳ اثر از سوی هنرمندان و فعالان فرهنگی کشور به دبیرخانه سومین جشنواره تولید کتاب رضوی ارسال شد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (26 تیر) در آئین اختتامیه سومین جشنواره تولید کتاب رضوی که در مجموعه فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(علیه السلام) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با اشاره به محورهای این جشنواره ادامه داد: شخصیت و ابعاد زندگانی امام رضا (علیه السلام)، احادیث و هجرت امام رضا (علیه السلام)، سیره و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگی پدر گرامیشان حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام)از مهمترین محورهای این جشنواره به شمار می رود.

 

کارگران از شرکت 253 اثر در سومین جشنواره تولید کتاب رضوی خبر داد و گفت: از این تعداد 43 عنوان کتاب در بخش کتاب های چاپ شده و 210 عنوان کتاب در بخش کتاب های آماده چاپ بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه در نهایت نه اثر از سوی داوران بعنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

کارگران با اشاره به رشد کمی و کیفی جشنواره نسبت به سال گذشته، افزود: انتخاب ناشران برگزیده در حوزه ترویج فرهنگ اهل بیت(علیه السلام)و برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در حوزه تصویرگری کتاب از وجوه تمایز این جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

 

پایان پیام/361

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین